Skip to content Skip to footer
1. Úvod

Tyto obchodní podmínky se vztahují na nákup zboží prostřednictvím e-shopu Alymode. Nákup zboží potvrzujete, že jste se dostali s těmito podmínkami

2. Identifikace prodávajícího
Alymode

Aleš Duda
Zlámanec 128
68712  Zlámanec

IČ: 74161521
DIČ: CZ8602075075

telefon: +420 777 806 446
email: Aly.mode@seznam.cz

3. Zboží a cena
  • Zboží je nabízeno za ceny uvedené na webových stránkách.
  • Ceny zahrnují DPH, pokud není uvedeno jinak
4. Objednávka
4.1. Jak objednat
  • Objednávka zboží se provádí prostřednictvím e-shopu alymode.cz. Zákazník si vybere požadované zboží, zvolí jeho množství a přidá ho do nákupního košíku
4.2. Potvrzení objednávky
  • Po dokončení nákupu a vyplnění potřebných údajů (jako jsou jméno, adresa, e-mail a telefon) potvrďte objednávku kliknutím na tlačítku
  • Po úspěšném odeslání objednávky obdržíte zákazníka na e-mail s potvrzením objednávky obsahující souhrn objednaného zboží, cenu a informace o způsobu platby a doručení.
4.3. Úprava objednávek
  • Zákazník má právo upravit nebo zrušit objednávku do okamžiku, než je zboží (které je skladem) odesláno.
  • V takovém případě by měl kontaktovat prodejce na e-mailu, telefonicky.
4.4. Vyřízení objednávky

Potvrzení a zpracování objednávek

    • Po obdržení objednávky prodejce provede její kontrolu. Zákazník obdrží e-mailové potvrzení, ve kterém budou uvedeny podrobnosti objednávky a informace
    • V případě, že je objednávka kompletní a zboží je skladem, prodejce zahájí proces přípravy k odeslání

Dostupnost zboží

  • Pokud zboží není skladem nebo má problém s jeho dostupností (např. materiál se již nevyrábí), prodejce okamžitě kontaktuje a nabídne alternativy

Doba vyřízení objednávky

  • Standardní doba vyřízení objednávek je do 7 pracovních dnů, u žboží, které je skladem. V případě, že dojde k delšímu zpoždění, bude zákazník informován.
  • Při zhotovení zboží na zakázku si prodejce nechává na ušití zboží 14 dnů, následně odesílá zboží.

Zrušení objednávky

  • V případě, že objednané zboží není dostupné nebo nelze se domluvit na alternativním řešení, prodejce si vyhrazuje právo objednávku zrušit. Zákazník bude informován v případě platby bude částka vrácena.
4.5. Zboží na zakázku
  1. Objednávka zboží na míru
    Zboží, které není skladem a bude přímo na míru pro zákazníka, je označeno jako „objednávka na zakázku“. Zákazník potvrzuje toto, že si je vědom, že výrobní proces bude zahájen po potvrzení.
  2. Odstoupení od smlouvy
    Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V případě zboží na zakázku však není možné odstoupení od smlouvy po zahájení výrobního procesu. Zákazník potvrzuje tímto, že objednáním zboží na míru, si převezme a zaplatí dohodnutou částku.
  3. Zahájení výroby
    Výroba zboží na zakázku začne až po potvrzení objednávky a uhrazení celkové částky. V případě, že zákazník po objednání zboží na míru odstoupí před zahájením výrobního procesu, tj.stihne prodejce včas informovat , částka bude vrácena.
  4. Změna nebo zrušení objednávky
    Zákazník může požádat o změnu nebo zrušení objednávky zboží ,které je skladem do 24 hodin od potvrzení objednávky.
4.6. Odpovědnost za správnost údajů
  1. Povinnost zákazníka
    Zákazník je povinen při vyplňování objednávky uvádět správné a úplné osobní údaje, včetně jmen, adresy, telefonního čísla
  2. Důsledky chybných údajů
    V případě, že zákazník uvede nesprávné nebo neúplné údaje, nese odpovědnost za veškeré vzniklé škody a problémy, včetně:
     – Zpoždění při dopravě
     – Neschopnost doručení
     – Dodání zboží na nesprávnou adresu
  3. Oprava údajů
    o Pokud dojde k chybě v databázi, zákazník by měl co nejdříve kontaktovat prodejce na e-mailové adrese: Aly.mode@seznam.cz , aby byla chyba opravena před odesláním zboží.
  4. Odpovědnost prodejce
    Prodávající nenese odpovědnost za případné ztráty nebo škody vzniklé v důsledku špatně zadaných údajů.
5.1. Převzetí zboží
  1. Odpovědnost zákazníka
    Zákazník je povinen zboží při převzetí pečlivě zkontrolovat. Jakékoli nesrovnalosti, jako je poškození obalu, chybějící položky, nebo zjevné vady, musí být ihned nahlášeny.
  2. Nahlášení nesrovnalostí
    Dokumentace
    Zákazník je povinen zdokumentovat poškození nebo nesrovnalosti (např. pořízením fotografií) a tyto doklady poskytnout prodávajícímu pro urychlení reklamačního procesu.

    Postup při reklamaci
    Prodávající zavazuje reagovat na nahlášené nesrovnalosti co nejdříve a dohodnout se zákazníkem na dalším postupu, včetně možnosti výměny zboží nebo vrácení peněz
    Omezení odpovědnosti
    Prodávající nenese odpovědnost za nesrovnalosti, které nebyly nahlášeny.


6. Práva z vadného plnění
6.1. Práva zákazníka

Povinnost zákazníka

  • Zákazník je povinen ihned po převzetí zboží zkontrolovat jeho stav a obsah. Jakékoli nesrovnalosti, jako je poškození, chybějící položka nebo jiné zjevné vady, musí být nahlášeny.
    6.2. Postup nahlášení

  • Zákazník je povinen ihned po převzetí zboží zkontrolovat jeho stav a obsah. Jakékoli nesrovnalosti, jako je poškození, chybějící položka nebo jiné zjevné vady, musí být nahlášeny.
     – Kontaktuje prodejce prostřednictvím e-mailu na adrese aly.ceznam.cz nebo telefonicky viz kontakty.
    – Uveďte číslo objednávky a podrobný popis zjištěných
    – Může být požadováno zaslání fotografií pro dokumentaci

    6.3. Termín pro nahlášení
  • Nesrovnalosti je třeba nahlásit do 2 pracovních dnů od převzetí zboží. Po dokončení této lhůty může být reklama zamítnuta.
    6.4. Vyřízení nahlášených nesrovnalostí
  • Prodávající se zavazuje na nahlášené nesrovnalosti reagovat co nejdříve a informovat zákazníka o dalším postupu, včetně možností opravy, výměny nebo vrácení peněz.
    6.5. Odpovědnost prodejce
  • Prodávající nese odpovědnost za nesrovnalosti, které byly stanoveny v souladu s těmito obchodními podmínkami. V případě uznané reklamace budou náklady spojené s opravou nebo výměnou zboží hrazeného prodejcem.
6.6. Právo na ochranu osobních údajů
  • Zákazník má právo na ochranu osobních údajů, které jsou zpracovávány v souladu se zákonem [GDPR/platná legislativa]. Zákazník má právo na přístup k těmto údajům, jejich opravu nebo vymazání.
  • Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách e-shopu [název e-shopu]. Prodávající si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli změnit. Změny nabývají účinnosti dnem jejich zapsání na e shopu.
  •  
  •  

 

7. Odkazy na právní předpisy

Vztahy mezi prodejcem a zákazníkem se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem o ochraně spotřebitele a občanským zákoníkem

7.1. Ochrana osobních údajů
  • Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů
  • Protože si vážíme Vaší důvěry, klademe si za cíl chránit Vaše údaje a soukromí. Chceme, abyste si mohli být naprosto jisti, že s Vašimi osobními údaji nakládáme nejen v souladu s povinnostmi vyplývajícími z právních předpisů týkajících se ochrany soukromí, ale také s řádnou péčí a morální odpovědností.
  • účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit, zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

 

8. Závěrečná ustanovení
8.1. Platnost a účinnost
  • Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách e-shopu [aly mode]. Prodávající si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli změnit. Změny nabývají účinnosti dnem jejich zapsáni na eshop.
8.2. Odkazy na právní předpisy
  • Vztahy mezi prodejcem a zákazníkem se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem o ochraně spotřebitele a občanským zákoníkem
REKLAMAČNÍ ŘÁD
POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ

Byl-li Váš balík viditelně poškozen během přepravy, nebo pokud po rozbalení zásilky zjistíte poškození zboží, postupujte prosím podle níže uvedených informací.

JAK POSTUPOVAT PŘI VIDITELNÉM POŠKOZENÍ OBALU ZÁSILKY PŘI DORUČENÍ DOPRAVCEM?

Při přebírání zboží od přepravce prosím pečlivě zkontrolujte obal zásilky. Pokud bude jevit známky mírného poškození (např. promáčknutá krabice, odřeniny, apod.), ihned s dopravcem sepište zápis o poškozené zásilce. Vyvarujete se tím případných sporů v případě, že bude zboží po rozbalení poškozené. Záznam o poškozené zásilce je potřeba nám zaslat v kopii na e-mail bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů.

Pokud byste zboží s poškozeným obalem převzali a podepsali dodací list bez vyplnění zápisu o poškozené zásilce, stvrzujete tím, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a případné pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nebude možné vyhovět.

Pokud se jedná o křehké zboží nebo je obal silně poškozen (trhliny v obalu, apod.), zásilku vůbec NEPŘEBÍREJTE! Zásilka nám bude dopravcem vrácena a my vyexpedujeme na své náklady v nejkratším možném čase náhradní zboží a znovu Vám jej doručíme.

JAK POSTUPOVAT, POKUD OBAL ZÁSILKY BYL V POŘÁDKU, ALE ZBOŽÍ UVNITŘ POŠKOZENÉ?

Je-li zboží poškozené, přestože obal je neporušený, informujte nás o této skutečnosti bez zbytečného dokladu, nejpozději do 3 pracovních dnů, na elektronické adrese: aly.mode@seznam.cz, kde Vám individuálně pomůžeme. Zašlete nám fotografii poškozeného zboží, přepravní krabice, vystýlky a přepravního štítku, a podrobný popis poškození. Ponechte si přepravní obal, který je důležitý pro reklamaci u přepravní společnosti.

JAK TO CHODÍ PŘI REKLAMACI?

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prodávajícím prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Reklamaci nelze uznat v případě, že:

  • vada zboží je způsobena běžným opotřebením,
  • vada zboží je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, údržbou zboží či mechanickým poškozením zboží nebo nakládáním se zbožím v rozporu s pokyny či návody, které kupující spolu se zbožím obdržel,
  • vada zboží vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího,
  • zboží bylo prodáno za nižší cena pro vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
  • zboží bylo prodáno jako použitá věc a vada odpovídá míře používání a opotřebení zboží, které zboží mělo při převzetí kupujícím,
  • vyplývá-li to z povahy věci.
  • Záruční doba se řídí platnými ustanoveními občanského zákoníku a činí 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím s výjimkami stanovenými zákonem.
  • Máte následující práva z vadného plnění:
  • odstranění vady, je-li to možné,
  • dodání nové věci bez vad, je-li to možné,
  • přiměřenou slevu z ceny,
  • odstoupení od smlouvy, jedná-li se o podstatné porušení smlouvy.

Reklamaci může kupující uplatnit písemně nebo prostřednictvím e-mailu. K uplatnění reklamace můžete využít reklamační formulář. Při uplatnění reklamace je nutné vždy uvést všechny informace dotazované v reklamním formuláři.

Adresa pro doručení reklamovaného zboží:
Alena Dudová
Zlámanec 128
687 12  Zlámanec

 

Pokud vás zajímají novinky ze světa modistky, přihlašte se k odběru novinek níže

Alymode © 2025. Všechna práva vyhrazena.

© 2025 Melania. All Rights Reserved.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates

Cart

Your Cart is Empty

Back To Shop